Followers

Friday, December 31, 2010

Edisi Tahun Baru 2011




Selamat Tahun Baru 2011! selamat tinggal 2010..

Bila menjelmanya 1.1.2011 maka dengan automatiknya saya merasmikan tahun 2011 dengan tanpa segan silu dan konfidennya. Saya sedar bahawa banyak kenangan manis serta trajedi yang tidak berapa manis telah berlaku pada tahun 2010.

Di saat dan ketika saya menulis ini, jam masih belum menunjukkan pukul 12 tengah malam pada 31 disember 2010. Dengan kata lain belum tahun baru 2011.

Adakah anda tertanya tanya apa kaitan gambar ini dengan entri kali ini? hmm..tah ler. Tahun 2011 ni nk amik SPM, maksudnya kne jawab peksa la nampaknya..akan aku kerahkan kudrat sekuat tiger untuk melunaskan hasrat sanubariku untuk cemerlang tanpa kompromi.

Kepada semua warga negara Malaysia yang bakal mengalami kejadian tahun baru ini, saya mengucapkan selamat tahun baru secara berkobar-kobar dengan semangat 1Malaysia!

Di akhir kata-kata ku ini, marilah kita bersama-sama menanam azam sedalam mungkin jauh ke lubuk hati untuk mencari yang terbaik pada tahun hadapan ya!

jumpa lagi tahun depan...!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...